ChristenUnie presenteert verkiezingsprogramma

donderdag 12 februari 2015 22:00

Op 12 februari is het kieskompas gelanceerd. De ChristenUnie heeft daarom het verkiezingsprogramma voor HDSR nu officieel op de website gepubliceerd.

Het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie was eerder vastgesteld door de ledenvergadering van de ChristenUnie provincie Utrecht op 12 november 2014.

Bij de verschillende stellingen van het Kieskompas heeft de ChristenUnie een toelichting gegeven. Bij deze toelichtingen is ook een verwijzing opgenomen naar het betreffende hoofdstuk in het verkiezingsprogramma. De gebruikers van het Kieskompas kunnen hier lezen waarom de ChristenUnie bij de verschillende stellingen tot een genuanceerd antwoord is gekomen.

Bij watervraagstukken spelen vaak verschillende en soms ook tegenstrijdige belangen. De ChristenUnie wil dat het waterschap zorgt voor een heldere afweging en een transparante besluitvorming. In de verschillende hoofdstukken van het verkiezingsprogramma is toegelicht welke afwegingen de ChristenUnie belangrijk vindt en voor welke onderwerken de ChristenUnie meer aandacht vraagt.

Klik hier door naar het verkiezingsprogramma.

Reacties op 'ChristenUnie presenteert verkiezingsprogramma'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.